cleverbot memang menyakitkan hati


aip..mcm biasa la..time ni uu xleh nk lelapkan mata lagi..mne taknye..dh tdo lps isyak td..ngantok sgt..so,skrg ! mata dah celik luas2..xleh lelap dah nampaknya neh..

acc,uu duk layan cleverbot..xdak pekdah lgsg duk layan robot..tp dah boring sgt nak buat cmnakan..layan jela...mual-mula duk lyn elok lagi..lelame cleverbot ni menyakitkan hati betul..aishhh..

cleverbot-kau ade pakwe

uu-tak de !

cleverbot-nak jadi makwe aku tak?

uu-tak nak !

cleverbot-bodoh,taw la kau lawa !

uu-suka hati kau ckp aku bodohkan !

cleverbot-yela..aku memang perempuan..

uu-aku tak tanya pun !! haha

cleverbot-aku sayang kau !

uu-ade aku kesah ?

cleverbot-ok !

acc,cleverbot ni kekadang elok..tapi merapu lebih..menyakitkan hati pun ada..mmg dh tahap boring sgt la kalau uu duk layan bnda ni...

No comments:

Post a Comment

komenlah dgn sejujur-jujur hati anda !!sikit pun jadi la.. hehe