Alhamdulillah..Cinta Bersatu Dengan Sekali Lafaz

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah setelah sekian lama tak bkak blog..akhirnya arini ada kesempatan jgk..aishh..dah berhabuk sgt la blog nie..fuhhh...acc,uu dah lme update blog ni sbb bz bz bz bz dannnn bzzzzz....

Alhamdulillah sekali lagi..akhirnya cinta kami bersatu dengan sekali lafaz..termatri tali ikatan selepas 2 tahun perkenalan...


Tetttttttttttttt.....jangan salah faham...nie bkn uu yang kawen..tapi akak uu....saja je laaa kan tadi nak buat gempakkan..

ok la kan...bak kata yuna,setiap gambar ada lagu..niee bak kata yuyu pulak,setiap gambar ada citenya..so,tgk jela gmbr ni yep sbb mak jemah malas nak cite pepanjang sbb akak yang kawen bukan uu...kalau uu xcited jgk nak cite..ehem..ehem..

ok..yang perempuan tu akak uu..erkk..yela,perempuan la akak kan takkan laki kot..aishh..


pahlawan bukit sekolah..hehe
mak buah dgn anak2 buah..hihi


lepak pantai jap lps antar akak umah mertuanyee


haa,nie anak sulung uu"muhammad Rayaan"hihi



6 comments:

  1. k.tisya nikoh dh..bile lg turn owg laen pulok 2?
    hehe

    ReplyDelete
  2. aishh...kite last skli..tgu kak ndia dlu..hihi

    ReplyDelete
  3. salam..nice blog! follow mine ^_^

    http://penhijaupenpink.blogspot.com/

    ReplyDelete

komenlah dgn sejujur-jujur hati anda !!sikit pun jadi la.. hehe