Ya Allah Ya Tuhanku

Ya Allah Ya Tuhanku..Peliharalah aku dari kekecewaan,Ya Allah Ya Tuhanku yg Maha mengerti..Berikanlah aku kekuatan melontar bayangannya jauh kedada langit..Hilang bersama bayangannya jauh kedada langit..Hilang bersama senja nan merah..Agar ku bisa berbahagia walaupun tanpa bersama dengannya..


Ya Allah..Gantikanlah yg telah hilang,Tumbuhkanlah kembali yg telah patah walaupun tidak sama dengan dirinya..Ya Allah Ya Tuhanku...Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu,Sesungguhnya apa yg telah Engkau takdirkan adalah yg terbaik buatku,kerana Engkau Maha mengetahui segala yang terbaik buat hamba-Mu ini..


Ya Allah..cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku didunia dan diakhirat..Dengarlah rintihan dari hamba-Mu yang daif ini..Jangan Engkau biarkan aku sendirian didunia dan diakhirat..


Jauhkan aku dari hal2 yang menjurus kearah kemaksiatan & kemungkaran..Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman,supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup kejalan Engkau Redhai dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh dan solehah...Amin..:')



No comments:

Post a Comment

komenlah dgn sejujur-jujur hati anda !!sikit pun jadi la.. hehe